سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ببینید و قضاوت کنید !! (افتخاری دیگر)

شنبه 86 دی 29 ساعت 1:26 صبح

ببینید و قضاوت کنید.هیچ جای شکی بر MEGAHOLDINGS نیست.
ادامه مطلب را بخوانید و به همکاری با چنین شرکتی افتخار کنید.

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : علیرضا

نظرات دیگران [ نظر]


هر سیستم منطقی و حساب شده ای که روی آن فکر شده باشد بسیار زیباست و باعث پیروزی و سربلندی افرادی میشود که در آن سیستم مشغول به فعالیت هستند. سیستم شرکت MEGAHOLDINGS بسیار هوشمندانه و از روی تفکر و با پیش بینی خیلی نکات ریز طراحی شده است. ازابتدای کار شرکت MEGAHOLDINGS در ژانویة سال 2000 تا به امروز، این شرکت به تمامی تعهدات خود عمل کرده است و علی رغم فراز و نشیب های بازار جهانی، با قدرت هرچه تمامتر به کار خود ادامه داده است. سیستم کامپیوتری این شرکت بسیار دقیق و پیشرفته و بدون نقص میباشد. روشهای پرداخت پورسانتها به مشتریان، بسیار راحت است بطوریکه فقط با وارد کردن شماره حساب شخصی میتوان پورسانتها را دریافت کرد. ( به هر حال همه وارد این کار شده اند تا درآمد کسب کنند و این درآمد باید به راحتی به دست افراد برسد. در خیلی از شرکتها روشهای بسیار سخت و پیچیده ای برای دریافت پورسانتها وجود دارد که سبب تاخیر زیاد در دریافت پورسانت میگردد، در حالی که با وجود سیستم پیشرفتة MEGAHOLDINGS ، این کار فقط به وارد کردن شماره حساب بانکی خلاصه میگردد.) نکته مهم دیگر اینکه در نظر داشته باشید که یک سیستم را باید بطور کلی نگاه کرد و دلیل یک قانون خاص را در منطق کلی که در طراحی آن سیستم بکار رفته است جویا شد. اکثر کسانی که در سیستمهای دیگر فعالیت میکردند و در حال حاضر عضوی از MEGAHOLDINGSهستند، به برتری های بارز این سیستم نسبت به سیستمهای دیگر معترفند. سیستم این شرکت کاملاً win-win طراحی شده است، به طوری که نه تنها روابط افراد عضو این شرکت با همدیگر win-win است، بلکه سیستم مالی و روش پورسانت دهی هم win-win و بسیار عادلانه است. برخلاف بعضی شرکتها که فاصله زیادی بین قیمت واقعی جنس و قیمتی که شرکت، محصول را ارایه میکند وجود دارد، در شرکت MEGAHOLDINGS قیمت محصولات عادلانه و به قیمت بازار میباشد. همچنین طرح قسطی که در شرکت MEGAHOLDINGS برای شروع کار Network Marketing طراحی شده است بسیار هنرمندانه و هوشمندانه است، به طوری که از یک طرف، مبلغ قسط اول آنقدر بالا نیست که جامعه آماری کسانی که میخواهند کار Network Marketing را در شرکت MEGAHOLDINGS شروع کنند محدود کند، و از طرفی آنقدر هم پایین نیست که افراد هیچ انگیزه ای برای کار کردن نداشته باشند. پایین بودن مبلغ قسط اول به این دلیل بد است که وقتی مبلغی که در ابتدا پرداخت میشود کم باشد، بالطبع پورسانت پرداخت شده نیز کم خواهد بود و خیلی از افراد حاضر نیستند که برای پورسانت کم، سرمایه گذاری وقت و انرژی کنند. از طرف دیگر همانطور که گفته شد در بعضی شرکتها پورسانتها بالاست ولی یا مبلغ سقف درآمد هفتگی پایین و در حد نصف شرکت MEGAHOLDINGS است یا اینکه قیمت محصولات آنقدر بالاست که پس از مدتی افرادی که بتوانند از عهدة پرداخت این مبلغ زیاد برآیند بشدت کاهش می یابد.

خیلی از کمپانی های تازه کار برای جلب مشتری پورسانت های بالا میدهند ولی پس از مدتی بدلیل مشکلات مالی ورشکست میشوند. بعضی شرکتهای دیگر بدلیل طراحی ضعیف سیستم پورسانت دهی، پس از مدتی به سوددهی نمیرسند و یا وقتی تعداد ورودی ها زیاد میشود شرکت از نظر محاسباتی با مشکل مواجه میشود.

سیستم MEGAHOLDINGS سیستمی کارآمد و سرآمد است و طوری طراحی شده است که با همه شرایط سازگاری داشته باشد. همچنین روشی که برای توسعه شبکه به شما آموزش داده میشود، بر اساس همین سیستم و در تکمیل این سیستم بنا شده است به طوری که شانس موفقیت شما را به حد اعلا میرساند. نمونه بارز و عملی این ادعا رشد مجموعه MEGAHOLDINGS در شهرهای مختلف ایران است. (برای اطلاع دوستان خارج از ایران که ترجمه این متن را مطالعه میکنند، افراد با قومیتهای مختلف و با آداب و رسوم مختلف در ایران در کنار هم زندگی میکنند.) مجموعة MEGAHOLDINGS در ایران صرفنظر از دین، مذهب، قومیت و درجه اعتقادات مذهبی، به خوبی رشد کرده است و آموزشهای این سیستم به خوبی منتقل شده است. مسلماً در این گسترش، هم خود سیستم MEGAHOLDINGS و هم روش کاری مخصوص مجموعه ما نقش داشته است.


نوشته شده توسط : علیرضا

نظرات دیگران [ نظر]


معرفی شرکت MEGAHOLDINGS

پنج شنبه 86 دی 27 ساعت 11:3 عصر

یکی از دلایل موفقیت در نتورک مارکتینگ انتخاب صحیح شرکتی است که برای کسب درآمد با آن همکاری می کنیم.
بدون اغراق هزاران شرکت وجود دارد که از طریق NM به فروش کالاها و خدماتشان مشغولند و هر یک مدعی برتری بر
شرکت های همتای خود است.انتخاب یک شرکت درست و معتبر برای همکاری بسیار حائز اهمیت است.زیرا شما در
تصمیم تان هدفی دراز مدتی را دنبال می کنید و بسیار مایوس کننده است که بعد از مدتی بفهمید شرکتی که با آن
کار می کنید در سیستمش مشکلی وجود دارد یا اینکه دسیسه هرمی است.معیارهای زیر در کمک به شما برای اتخاذ
تصمیمی معقولانه سودمند خواهد بود:
1_ پیشینه شرکت و سابقه کار آن
2_ مدیران شرکت
3_ محصولات و خدماتی که شرکت ارائه میدهد
4_ طرح باز پرداخت شرکت
5_ حمایت
6_ بین المللی بودن
7_ قانونی بودن
حال نوبت معرفی شرکتی است که تمام خصوصیات یک شرکت بین المللی که در عرصه تجارت الکترونیک کار می کند را دارا است.
اکنون می خواهیم با شرکتی آشنا شویم که هدف آن فروش محصولات قیمتی(فرش های نفیس دستباف ابریشم و جواهرات زینتی)
و شناسه کشورمان {ایران} است.
شرکتی که ما را در رساندن این محصولات به جایگاه اصلی خود یاری می کند شرکت بزرگ و معتبر MEGAHOLDINGS می باشد.
شرکتی بین المللی و تحت لیسانس MSC مالزی(سومین مرکز فناوری اطلاعات در زمینه IT در جهان)که در 6 january 2000 تاسیس شد.
و بیش از صدها هزار نفر مشتری فعال در سر تا سر دنیا با این شرکت همکاری می کنند.
بنیانگذار این شرکت آقای Michael Cheng که یک تاجر خود ساخته است می باشد.
دفتر شرکت MEGAHOLDINGS در Labuan مالزی می باشد که جز مناطق آزاد تجاری مالزی می باشد.این شرکت جواز رسمی از
Financial Park
که مرکز تجاری بزرگ مالزی است دارد.


نوشته شده توسط : علیرضا

نظرات دیگران [ نظر]


50 دلیل شکست افراد در نتورک

سه شنبه 86 دی 25 ساعت 11:15 صبح

50 دلیل شکست افراد در نتورک:

1-ننوشتن اهداف ،نمی دانند از زندگی چه میخواهند ، هیچ هدف یا آرزویی ندارند یا اهدافشان مبهم است.

2- میخواهند بهترین ها را به خدمت بگیرند بجای این که خود بهترین باشند .

3-نداشتن تعهد، در نتیجه هیچ عملی انجام نمی دهند .

4- بی نظم اند،( یک میز بهم ریخته)

5- دفتر ثبت ندارند ، معاملات و ردوبدل ها را نمی نویسند .

6-فقط به فکر خودش است و اهمیت نمی دهد زیرمجموعه هایش چه می کنند .

7-پیغام گیر تلفنی ندارد ( قابل دسترسی نیست)

8-تلفنها سریع پاسخ نمی دهد ( بلافاصله)

9-نداشتن اطلاعات کافی در زمینه نت ورک مارکتینگ. در نتیجه بی علاقه وکسل می شود

10-بد قول است و سر قرار دیر می آید و توضیحی هم نمی دهد .

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : علیرضا

نظرات دیگران [ نظر]


یک عضو هیات تجارت الکترونیکی کشورگفت: گمرک ایران تنها دستگاهی است که آمادگی کامل برای ورود به تجارت الکترونیکی را دارا است و نرم‌افزارهای مورد نیاز را در اختیار دارد.

دکتر «سید علیرضا درخشان» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،اظهار داشت: پس از 22 بار درخواست کشورمان برای عضویت در سازمان تجارت جهانی(WTO)‌ و رد این درخواست، بالاخره ایران نیز به عنوان عضو ناظر در تجارت جهانی پذیرفته شده و پنج سال فرصت دارد تا با ایجاد زیرساخت‌های لازم به عضویت دائم WTO درآید.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون شرکت‌های آمریکایی،اروپایی و ژاپنی صاحب تجارت الکترونیکی‌ هستند و ایران نیز جزو شصتمین کشور جهان در بحث فناوری اطلاعات است و نسبتا از رشد خوبی برخوردار بوده است.

درخشان اظهار داشت: گمرک ایران تنها دستگاهی است که در کشورمان آمادگی کامل برای ورود به تجارت الکترونیکی دارد، چرا که به مشخصات کالاها آشناست و استاندارد تجارت الکترونیکی و نرم‌افزارهای مورد نیاز را در اختیار دارد. از طرفی به نظر می‌آید که شرکت‌های خودرو سازی ایرانی آسیب پذیرترین بخش صنعت کشورمان در بحث تجارت الکترونیکی ‌باشند.

وی مهمترین مانع برای ایجاد تجارت الکترونیک در هر کشوری را قانون تجارت الکترونیکی ذکر کرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که صورت گرفته، بالاخره قانون تجارت الکترونیک در ایران نیز به تصویب مجلس و شورای نگهبان رسیده است، که مهمترین زیرساخت‌ تجارت الکترونیک در یک کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: نفت، پسته، زعفران، خاویار و فرش تنها محصولاتی از کشورمان می‌باشد که به لحاظ داشتن استاندارد کالاهای تجارت الکترونیکی قابل عرضه در تجارت الکترونیکی است.


نوشته شده توسط : علیرضا

نظرات دیگران [ نظر]


تاریخچه نتورک مارکتینگ در جهان

یکشنبه 86 دی 23 ساعت 11:26 عصر

کلمه ی Network در لغت به معنی شبکه و Marketing به معنی بازاریابی می باشد و در جمع معنای بازاریابی شبکه ای را می گیرد . این نوع بازاریابی با نام Multi Level Marketing یا MLM هم معروف است که به معنی بازاریابی چند مرحله ای (لایه ای) است . Matrix Marketing از نام های دیگر این بازاریابی می باشد
چیزی حدود شصت سال پیش دو دوست با نامهای جِی ون اندل (Jay van Andel) و ریچ دِوُس (Rich Devos) دوستیشون با یک پیشنهاد از سوی ریچ به جی شروع شد . وقتی ریچ از جی خواست تا او را به ازای 25 سنت در هفته با دوچرخه خود به مدرسه برساند . بعد از دوران دبیرستان این دو وارد ارتش شدند و همان زمان تصمیم گرفتند بعد از خدمت با هم یک بیزنس را آغاز کنند . در سال 1949 دو مرد جوان توزیع کننده (بازاریاب) کمپانی نوتریلیت (Nutrilit) شدند نام این کمپانی قبل از نوتریلیت California Vitamin بود . در دهه بعد در سال 1959 این دو ، کمپانی آم وی (Amway corporation) را افتتاح کردند و درواقع اولین کمپانی بازاریابی شبکه ای پا به عرصه گذاشت . و حالا پس از چندین سال همچنان این کمپانی به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی های دنیا مطرح است و در 54 کشور دنیا نمایندگی دارد و در بیش از 80 کشور مشتری . جی ون اندل یکی از دارندگان Amway در سال 2004 در گذشت . او متولد سال 1924 بوده است . هم اکنون کمپانی Amway تحت سرپرستی دو تن از پسرهای ریچ و جی می باشد .

 امروز این کمپانی به عنوان بزرگترین کمپانی فعال در زمینه نتورک مارکتینگ در دنیا مشهور است . هرچند این کمپانی در ایران از گستردگی قابل تو جهی برخوردار نیست .


نوشته شده توسط : علیرضا

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شاخه های خارج
[عناوین آرشیوشده]